خوشه های شعر(بتول مبشری)

خوشه های شعر(بتول مبشری)

شعر و ادب پارسی
خوشه های شعر(بتول مبشری)

خوشه های شعر(بتول مبشری)

شعر و ادب پارسی

آرزو دارم که باشم زیر سقف خانه ی تو(بتول مبشری)


از ستاره تا سپیده

**


آرزو دارم که باشم زیر سقف خانه ی تو

جام مینای تو باشم پر کنم پیمانه تو


آرزو دارم که هر شب مست و مدهوش تو باشم

از ستاره تا سپیده من در آغوش تو باشم


آرزو دارم که باشم همسفر با لحظه هایت

سبز گردم مثل جنگل از حریر بوسه هایت


آرزو دارم که باشم ماه شبهای خیالت

مهر و مهتاب تو باشم در حریم خواب هایت


آرزو دارم بجز من خواب و رویایی نبینی

جز دو چشم عاشق من چشم شهلایی نبینی


آرزو دارم لبانم رو به لبخند تو باشد

سالها دل در پناه فصل پیوند تو باشد


آرزو دارم ولیکن آرزو تنها سراب است

روح من در حسرت تو قلب تو ..

.......................................افسوس خوابست .


بتول مبشری


http://www.shereno.com/30441/27050/224337.html


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.