خوشه های شعر(بتول مبشری)

خوشه های شعر(بتول مبشری)

شعر و ادب پارسی
خوشه های شعر(بتول مبشری)

خوشه های شعر(بتول مبشری)

شعر و ادب پارسی

دل نوشتم دل نوشتم میخری ؟(بتول مبشری)

دل

*

دل نوشتم دل نوشتم میخری ؟

حال رسوای دلم را می بری ؟


دل نوشتم تا دلت شیدا شود

مست و بی پروا ی این لیلا شود


دل نوشتم تا سراپا دل شوی

موج دریای مرا ساحل شوی


دل نوشتم دل نوشتم دل بخوان

شعر دل کوکی از این شاعر بخوان


باز می کوبد سرم را یاد تو

وای از آن احوال بادا باد تو


همچنان بی بندوباری یار من ؟

دیگری را دوست داری یار من ؟


یار گقتم ؟ همچنان ایام دور

های دلتنگم به آن سودا و شور


رسم چشمانت هوس بود و بلا

وای از آن ویرانی بی انتها


دل نوشتم لیک ویران شد دلم

یادم آمد دل پریشی بی دلم


شعر تلخی شد عجب دل قصه ای

یادی از عشقی فریبی غصه ای


پاره کردم دست خط دل نویس

دفترشعرم به اشکی تازه خیس ....

 


بتول مبشری


http://www.shereno.com/profile.php?uid=30363

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.